
Тіркелгімді өшіргеннен кейін басқа жаңа Bybit Kazakhstan тіркелгісін тіркеу үшін сол электрондық пошта мекенжайын немесе ұялы телефон нөмірін пайдалана аламын ба?
Жоқ, сіз сол электрондық пошта мекенжайын/ұялы телефон нөмірін пайдаланып жаңа Bybit Kazakhstan тіркелгісін тіркей алмайсыз.
Тіркелгіні өшіруді жалғастырмас бұрын мынаны назарларыңызға ұсынғымыз келеді:
1) Осы тіркелгі үшін пайдаланған тіркелген электрондық пошта мекенжайын басқа Bybit Kazakhstan тіркелгісін жасау үшін пайдалану мүмкін емес.
2) Егер сіздің тіркелгіңіз ұялы телефон нөмірімен рұқсат етілген болса, бұл ұялы нөмірді басқа Bybit Kazakhstan тіркелгісімен байланыстыру мүмкін емес.
3) Тіркелгіңіз KYC арқылы расталған болса, сіз бірдей жеке куәлік құжаттары мен заңды аты-жөнін пайдаланып басқа Bybit Kazakhstan есептік жазбасын растай алмайсыз.
Бұл шаралар тек құжаттаманы жүргізу мақсатында жасалғанына сенімді болыңыз. Қосымша мәліметтер алу үшін Құпиялық саясатымызды қараңыз.
Тіркелгіні өшіргеннен кейін тіркелгіме кіре аламын ба?
Жоқ, тіркелгіңізді өшіргеннен кейін сіз бұдан былай Bybit Kazakhstan тіркелгіңізге кіре алмайсыз.
Есептік жазбамды өшіргеннен кейін оны қайта қосуға болады ма?
Тіркелгіні қайта белсендіру үшін, сіз өздігінен қайта белсендіру қызметін пайдалана аласыз, осы нұсқаулықты орыңданыз. Өздігінен қайта белсендіру қызметі тіркелгіңізді өшіргеннен кейін 24 сағат ішінде қолжетімсіз болатынын ескеріңіз.
Менің тіркелгім бұзылды, мен оны өшірдім. Қалай жалғастыруым керек?
Осы нысан арқылы сұрау жіберіңіз және мәселеңізді көрсетіңіз. Біздің қолдау қызметіміз сізге электрондық пошта арқылы көмектеседі.

