
Мәлімдеме: Бұл мақала машиналық аударма арқылықазақ тіліне аударылды. Нақтыланған нұсқа кейінірек жарияланады.
1-қадам: SMS кіріс жәшігін тазалаңыз. Толық SMS кіріс жәшігі басқа SMS хабарламалар алу істен шығуына себеп болады.
2-қадам: Телефоныңызды қайта қосып, байланыс сигналының қолайлы және сенімді сапада екеніне көз жеткізіңіз. Нашар желі сигналы SMS қабылдамауға себеп болуы мүмкін.
3-қадам: Смартфоныңыздың қауіпсіздік бағдарламасын/қосымшасын тексеріп, ол бұл хабарламаларды білмей блоктап жатқанын анықтаңыз. Саудагерлер, шығару өтінішті жіберген кезде, мұндай бағдарламаларды/қосымшаларды уақытша өшіруді қалауы мүмкін.
4-қадам: Кез келген жаңа SMS қабылдамауына себеп болған белгілі бір себептермен, сіздің мобильді жоспарыңыз тоқтатылғанын/тоқтатылғанын/блокталғанын анықтау үшін байланыс операторыңызбен хабарласыңыз.
5-қадам: SIM картаңызды басқа ұяға ауыстырыңыз (қос SIM смартфондар) немесе SIM картаңызды басқа смартфонға қойып, қайтадан байқап көріңіз.
6-қадам: support@bybit.com мекенжайына электрондық хат жіберіп, UID көрсетіңіз.

